Page content

Hoe gaan wij om met het coronavirus binnen onze fysiotherapie praktijk?

Beste cliënt,

Ook wij kunnen er niet omheen: Hoe gaan wij om met het coronavirus?

Wij willen als praktijk juist in deze tijd zo goed mogelijk helpen met blessures en klachten. Daarom blijft onze fysiotherapie praktijk in tegenstelling tot Tesqua Sport & Health club wél gewoon geopend voor 1 op 1 behandelingen in de praktijk, een telefonisch/skype fysio consult of fysiotherapie aan huis.

Wij geven je uit voorzorg tijdelijk geen hand, maar je bent bij De Jong Fysiotherapie altijd meer dan welkom!

We werken hygiënisch. We wassen / ontsmetten onze handen, behandelbanken en apparatuur tussen de afspraken door, zoals we dat altijd doen.

Wij vragen je het volgende naast de maatregelen volgens het RIVM:

• Neem een eigen handdoek mee
  • Nies/hoest in je elleboog
  • Mocht je griepverschijnselen en/of erge verkoudheidsklachten hebben, meldt je dan het liefst 24 uur van de tevoren af.

Een fysiotherapeutische prikkel heeft nut bij voldoende vitaliteit in het lichaam. Bij een reguliere griep geven wij normaal ook aan dat het verstandig is om het lichaam rust te gunnen. Ben je kwetsbaar en wil je liever niet in de praktijk behandeld worden, is het mogelijk dat wij in overleg tijdelijk bij jou aan huis kunnen behandelen.

Het zwembad is gesloten, alle fysiotherapeutische activiteiten in het zwembad zullen geen doorgang vinden. Ook de ZwangerFit en MamaFit lessen komen tot 6 april te vervallen.

Al met al verandert er voor ons op dit moment niet heel veel. Wel houden we in gaten wat het RIVM adviseert, maar waken voor de onrust die door berichtgeving kan ontstaan. Bij vragen of twijfels kun je ons telefonisch bereiken op 0318-830311 of via mail info@dejongfysio.com

Met vriendelijke groet,

Team de Jong Fysiotherapie

Comment Section

0 reacties op “Hoe gaan wij om met het coronavirus binnen onze fysiotherapie praktijk?

Plaats een reactie