Met een aanpak op maat ben jij snel weer klachtenvrij!

Wij hebben contracten met alle verzekeraars dus onze behandelingen worden veelal uit de aanvullende verzekering vergoed.

Sport / Fysiotherapie

Manuele Therapie

NES Health scan

Sport / Fysiotherapie

Heb jij als actieve sporter een blessure opgelopen en wil je zo snel mogelijk weer gaan sporten? Wil jij je zonder blessures voorbereiden op een grote sportprestatie zoals een marathon? Of wil je (weer) gaan bewegen en zoek je daarbij goede begeleiding? Met zowel fysiotherapie als sport fysiotherapie helpen wij je graag.

Bij het opstellen van een behandelplan nemen we de tijd om samen de oorzaak van jouw klacht(en) te vinden. We bespreken je wensen, je lichamelijke situatie en je mogelijkheden. Het doel is om zo snel mogelijk weer de dagelijkse bezigheden kunnen doen of op een verantwoorde manier waar kan sporten en/of weer aan het werk kan gaan.

Je kan bij ons terecht voor

• Blessure behandeling en preventie
  • Algemene fysiotherapie
  • Sport fysiotherapie
  • Manuele therapie
  • Dry Needling
  • FMS screening
  • Sportmedische testen
  • Medisch fitness
  • Sportmassage
  • Remedial health plan
  • Sport rusten
  • Rugscholing
  • Zwemtherapie
  • NES Health Scan

Manuele therapie

Bij manuele therapie behandelen we klachten die pijn veroorzaken aan de wervelkolom en gewrichten in armen en benen. Pijn in de wervelkolom of ledematen ontstaat wanneer gewrichten niet goed werken en bewegen moeilijk wordt. Vaak is overbelasting van het gewricht de oorzaak van de klacht. Ook kunnen spieren verkrampen en kan de pijn uitstralen naar andere delen van het lichaam. De effecten van manuele therapie zijn vaak direct merkbaar: je voelt een verbetering van de bewegingsvrijheid en een afname van de pijn. Naast het gebruik van manuele technieken geven we adviezen en begeleiding om stoornissen in de toekomst te voorkomen.

Veel klachten die veroorzaakt worden door stoornissen in gewrichten kunnen we positief beïnvloeden. Hierbij kan je denken aan:

• hoofd- en nekpijn, nekpijn in combinatie met slecht kunnen bewegen van de wervelkolom
  • nek- en schouderklachten met uitstraling naar de armen
  • hoge rugklachten (in combinatie met rib- en borstpijn)
  • lage rugklachten (met uitstraling naar de benen)
  • bepaalde vormen van duizeligheid
  • kaakklachten (in combinatie met nekklachten)

• heupklachten

NES Health Scan: in 15 seconden 156 metingen van het lichaam!

Een NES Health scan is een ingenieuze lichaamsscan, een revolutionaire nieuwe scantechniek op basis van kwantum technologie en biofysica. NES ProVision is één van de eerste computer hard- en software systemen, welke een complete energetische scan van je lichaam maakt zonder dat dit belastend is voor de gezondheid. Het is een systeem dat uitgebreid vaststelt waar het lichaamsveld blokkeert en waar het informatie en energie verliest. Zo wordt een compleet inzicht verkregen van zowel de geestelijke als de lichamelijke gesteldheid van dat moment. Door deze gegevens te analyseren kunnen we een gerichte effectieve behandelmethode toepassen.

De NES scan is te vergelijken met het zoeken naar de zwakste schakel in een ketting: NES Health toont de zwakste schakels in het lichaamsveld (Human Body Field). Door de zwakke schakel daarna te versterken, wordt de gehele ketting sterker. Door het versterken van het HBF wordt het zelf herstellend vermogen geoptimaliseerd en is het lichaam beter in staat zichzelf te genezen.

Wil je meer informatie

over onze behandelingen?