Met een aanpak op maat ben jij snel weer klachtenvrij!

Wij hebben contracten met alle verzekeraars dus onze behandelingen worden veelal uit de aanvullende verzekering vergoed.

Sport / Fysiotherapie

Manuele Therapie

FyVIP Vitaliteit / Nes Health

Sport / Fysiotherapie

Heb jij als actieve sporter een blessure opgelopen en wil je zo snel mogelijk weer gaan sporten? Wil jij je zonder blessures voorbereiden op een grote sportprestatie zoals een marathon? Of wil je (weer) gaan bewegen en zoek je daarbij goede begeleiding? Met zowel fysiotherapie als sport fysiotherapie helpen wij je graag.

Bij het opstellen van een behandelplan nemen we de tijd om samen de oorzaak van jouw klacht(en) te vinden. We bespreken je wensen, je lichamelijke situatie en je mogelijkheden. Het doel is om zo snel mogelijk weer de dagelijkse bezigheden kunnen doen of op een verantwoorde manier waar kan sporten en/of weer aan het werk kan gaan.

Je kan bij ons terecht voor

Manuele therapie

Bij manuele therapie behandelen we klachten die pijn veroorzaken aan de wervelkolom en gewrichten in armen en benen. Pijn in de wervelkolom of ledematen ontstaat wanneer gewrichten niet goed werken en bewegen moeilijk wordt. Vaak is overbelasting van het gewricht de oorzaak van de klacht. Ook kunnen spieren verkrampen en kan de pijn uitstralen naar andere delen van het lichaam. De effecten van manuele therapie zijn vaak direct merkbaar: je voelt een verbetering van de bewegingsvrijheid en een afname van de pijn. Naast het gebruik van manuele technieken geven we adviezen en begeleiding om stoornissen in de toekomst te voorkomen.

Veel klachten die veroorzaakt worden door stoornissen in gewrichten kunnen we positief be├»nvloeden. Hierbij kan je denken aan:

• hoofd- en nekpijn, nekpijn in combinatie met slecht kunnen bewegen van de wervelkolom
  • nek- en schouderklachten met uitstraling naar de armen
  • hoge rugklachten (in combinatie met rib- en borstpijn)
  • lage rugklachten (met uitstraling naar de benen)
  • bepaalde vormen van duizeligheid
  • kaakklachten (in combinatie met nekklachten)

• heupklachten

FyVIP Vitaliteit programma

FyVip heeft een vitaliteitsprogramma ontwikkeld dat echt werkt. Onze missie is om iedereen te laten ervaren wat het daadwerkelijk inhoudt om de beste versie van jezelf te zijn.

Zodra je weet waar jouw energie aan verloren gaat, kun je twee dingen doen:

Je kunt zelf aan de slag

OF

Je kunt kiezen voor ons Vitaliteit programma

Wij helpen je om binnen 4 maanden grote stappen te maken op het gebied van vitaliteit. Zo krijg je meer energie om het beste uit jezelf naar boven te halen. Het fysieke aspect van vitaliteit is erg belangrijk. Slaapproblemen, darmklachten, energieproblemen, pijnklachten, emotionele klachten en vele andere ongemakken hinderen je om het optimale uit je leven te halen. Veel fysieke klachten hebben een mentale oorsprong en daarom combineert FyVIP het fysieke programma met een unieke manier van coaching. Wij combineren onze kwaliteit, aandacht en kennis om voor jou een programma op maat te maken.

Wil je meer informatie

over onze behandelingen?